سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زخم دیابت و درمان قطعی آن

زخم دیابت و درمان قطعی آن با پماد عسل کیمیا

افرادی که دارای سطح قند خون بالایی بوده در شمار دیابت نوع یک هستند، که این گلوکز بالا در خون  باعث زخم های عمیق روی پوست بدن شده که به آن ها زخم دیابت می گویند. اگر  زخم های دیابتی جدی گرفته نشوند باعث قطع عضو خواهند شد .

بیماری دیابت بطور کلی دفاع ایمنی بدن را کاهش میدهد.بیماری دیابت در بلند مدت موجب کم شدن جریان خون در همه بدن میشود ولی این مشکل در پا بیشتر از جاهای دیگر خودش را نشان میدهد.
گسترش عفونت در زخم و تاخیر در بهبود آن از عوارض دیابت محسوب می شود. حضور آسیب‌های دیابتی مختلف در پا? سندرم پای دیابتی نامیده می‌شود.

2 فاکتور عمده باعث مشکلات در افراد دیابتی میشود ؟

نوروپاتی محیطی و انسداد بیماری شریانی ، وعفونت با حضور این دوفاکتور باعث اکثر آسیب ها میشود.
سلامت پوست درب یماران دیابتی بسیار قابل اهمیت است ، زیرا خود کم خونی باعث نازک شدن پوست شده و درنتیجه پوست خشک و شکننده میشود ، هرگونه ترک پوست هرچند کوچک و بی اهمیت می تواند باعث ورود باکتری وعفونت شدید درمدت کوتاه بشود.
– طول دوره درمان زخم در افراد دیابتی با مقایسه با فرد غیر دیابتی طولانی تر است .
– قدرت

بیشتر صدمات پا دربیماران دیابتی با کم خونی همراه است .
– برای درمان و نگهداری پای افراد دیابتی بازسازی شریانی برای برقراری جریان خون طبیعی است .

مهمترین عوارض زخم دیابت :

سکته مغزی

آسیب به بینایی

بیماری عروق کروتر قلب – سکته قلبی

آسیب به کلیه ها

نوروپاتی آسیب به اعصاب محیطی

آسیب به عروق محیطی

پای دیابتی زخم-عفونت و قطع پا

زخم دیابت و درمان قطعی آن با پماد عسل کیمیا میتواند بهترین راه حل برای درمان این زخم باشد شما با خرید یک پماد میتوانید به راحتی از شر قطع عضو خلاص شوید.

زخم دیابت و درمان قطعی آن با پماد عسل کیمیا بهترین راه حل است که به صورت قطعی و کاملا صد در صد بهبود پیدا می کند که میتوانید برای سفارش به صفحه ی اصلی سایت کیمیا سدید دارو و قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه نمایید.