سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دچار زخم بستر شده اید ؟

چرا دچار زخم بستر شده اید ؟

نظر به آنکه درمان زخم بستر بسیار سخت و طولانی می باشد بهترین کار جلوگیری از ایجاد آن در افراد مساعد به ایجاد زخم می باشد؛ بدین منظور این افراد باید از بی حرکتی طولانی پرهیز کنند و در صورت عدم امکان حرکت  بهتر است بیمار مرتب جابجا گردد و روی نواحی فشار پوستی به آرامی ماساژ داده شود و برای حفظ رطوبت پوست از پماد عسل کیمیا استفاده شود.

اقدامات لازم برای درمان زخم بستر

کم کردن فشار برای درمان زخم بستر اولین قدم در درمان زخم بستر صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای باشد حذف فشار ممتدی است که موجب تشکیل زخم شده است. برای رسیدن به این هدف باید اقدامات زیر را انجام داد. جابجایی مکرر بیمار برای درمان زخم بستر : بیمار با زخم بستر باید مرتبا تغییر وضعیت داده شده و همچنین در وضعیت مناسب قرار گیرد.

کسی که در روی صندلی چرخدار مینشیند باید هر 15 دقیقه و کسی که دراز کشیده است باید هر یک ساعت یک بار وضعیت خود را عوض کند. پرستار بیمار میتواند در این کار به بیمار کمک کند.استفاده از وسایل خاص میتواند به بلند کردن و جابجا کردن بیمار بدون مالش زیاد به بستر کمک کند.

سطوح حمایت کننده  برای درمان زخم بستر:

استفاده از بالشت یا بالشتک ها میتواند به بیمار کمک کند تا در وضعیت مناسب قرار گیرد بطوریکه فشار زیادی به مجل زخم وارد نشود. از بالشتک های حاوی هوا یا آب میتوان در زیر محل هایی که زخم ایجاد شده است استفاده کرده تا فشار کمتری به آن وارد شود.

عملکرد مهم پماد عسل کیمیا در درمان زخم بستر :

??از عملکردهای مهم پماد کیمیا اکسیژن رسانی و افزایش گردش خون و ترمیم بافتهای آسیب دیده می باشد.

??ترکیبات به کار رفته در پماد کیمیا نقش مهمی در بهبود سریع تر و مطلوب تر زخم دارد.

??استفاده از پماد کیمیا که باعث جذب مایع سرم زخم و کاهش سفت شدن و تورم آن میگردد.

??پس از دبریدمان پماد کیمیا باعث جذب اگزودا (ترشحات چرکی روی زخم) و کموکاین ها (پروتئین های ترشح شده توسط سلولها ) که داخل بافتها منتشر شده را به مکان عفونت …

??توجه داشته باشیم در زخم بستر بافتهای زیرین بیشتر از آنچه به نظر میرسد درگیر شده اند. برای درمان اینگونه زخمها پماد عسل کیمیا کمک به دبریدمان است. ??

برای درمان زخم بستر به صورت قطعی و صد در صد و برای پیشگیری از زخم بستر میتوانید از پماد عسل کیمیا استفاده کنید و برای سفارش میتوانید به قسمتسفارش پماد کیمیا به صورت آنلاین اقدام کنید و برای اطلاعات بیشتر درمورد این پماد میتوانید با راه های ارتباطی کیمیا سدید دارو در ارتباط باشید.