سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکار درمان زخم بستر قطعی

راهکار درمان زخم بستر قطعی

راهکار درمان زخم بستر قطعی  با پماد به بهترین روش و متد روز با مصرف پماد عسل کیمیا میتوانید انجام دهید ، امروزه دیگر روش های طبیعی وخانگی و قدیمی جوابگو نیست دیگر دنیا انقدر پیشرفت کرده است که میتوانید با مصرف یک پماد کاملا از شر زخم بستر رهایی پیدا کنید.

برای درمان قطعی زخم بستر با پماد عسل کیمیا صورت می گیرد.

حالا پماد عسل کیمیا چیست ؟

پماد عسل کیمیا دارای خواص دارویی قوی است که براساس پژوهش های چند ساله درست شده است ،این دارو دستاورد سالها تحقیق و پژوهش آقای محمد نژادی پیرامون خواص داروئی گیاهان و گیاه درمانی میباشد که در حال حاضر بصورت پماد گیاهی کیمیــا برای درمان و ترمیم انواع زخمها (زخم بستر، دیایت ، بورگر ، سوختگیها و …) عرضه می گردد.

 اقدامات لازم برای پیشگیری از زخم بستر

*فرد بیمار دچار زخم بستر را به ملایمی بشویید واز خاراندن و محکم شستن پوست خودداری نماییدوپس از شستشو با پماد مناسب “پماد کیمیا” برای تمام نواحی تحت فشار استفاده کنید.
*پوست بیمار را بامواد شیمیایی تحریک نکنید.
*بررسی روزانه پوست و تمیز نگاهداشتن آن
*ورزش از افزایش جریان خون روند بهبود زخم بستر را تسریع مینماید در بیماران بستری درتخت نرمشهای کششی توصیه میشود.
*وضعیت بدن درتخت یا نشسته بر صندلی را هر دوساعت تغییر داده و برای بالابردن دست ،پا ولگن از بالش استفاده کنید
*استفاده از پماد مناسب “پماد کیمیا” روی نواحی تحت فشار و دادن ماساژ ملایم ، باعث افزایش جریان خون و تغذیه بافت و پیشگیری از قرمزی روی پوست که خود منجر به زخم بستر جدید درنواحی تحت فشار میگردد.

درمان زخم بستر با مصرف بهترین پماد عسل کیمیا را باید طبق دستور زیر استفاده کنید :

ابتدا زخم بستر را باسرم شستشو و گاز استریل تمیز کنید.
روی تمام سطح گاز استریل 2 تا 3 لایه مقداری از پماد کیمیا را مالیده تا (به اندازه 2 تا 3 میل قطر آن شود) و آنرا روی زخم بستر قرار دهید.
12 ساعت بعد ( بدون شستشو با آب یا بتادین یا سرم ) محل زخم بستر را فقط با گاز استریل خشک تمیز نموده و مجددا بهمان ترتیب پانسمان را تکرار کنید.

برای درمان زخم بستر و سفارش پماد عسل کیمیا میتوانید به قسمت سفارش پماد کیمیا مراجعه کنید و این پماد به صورت اورجینال دریافت کنید.